Categories: ÇAYKUR RİZESPOR

Ç.Rizespor eski Başkanı Halim Mete’nin kaleminden

Bu sene de yine üzüntülüyüz
Takımımız bir süre için yine Süper Lige veda etti Düştü diyemiyorum

2008 yılıydı bize Rize’de görev yapma şansı verilmişti. Bulunmadığım bir Genel Kurulda Çaykur Rizespor’umuza Başkan olmuştum Birinci Ligdeydik

Bir sene sonra ise Başkanlık görevinden ayrlıp görevi Metin Kalkavan’a bırakmıştım ve ben de Başkan Vekili olarak toplam 8 yıl kadar görev yaptım

Takımımız bir müddet sonra Mustafa Hoca’yla Süper Lig’e çıktı Bir kaç yıl Süper Lig’de mücadele ettikten sonra yine üzücü bir sezon sonrası Süper Lig’e veda ettik Bu arada Yönetim Kurulundan ayrılmadan önce kendimizce iyi bir takım oluşturduk

Nitekim sezon başlarken Metin Kalkavan ve yönetimi olarak görevimiz sona erdi ama bizden sonra gelen Yönetim Kurulu takımı yeniden VEDA ettiği Süper Lig’e geri döndürdü

Bizden sonra sırasıyla Sn Kemal Yardımcı Sn Hasan Kartal ve Sn Tahir Kıran Başkanlığında 3 ayrı
Yönetim kurulu görev yaptı ve yukarıda da söylediğimiz gibi Çaykur RİZESPOR’umuz şanssız bir şekilde Süper Lig’e veda etti

Bu ne ilkti ne de son olacak ama artık bu VEDA’lar son bulacak şekilde Süper Lig’de kalıcı olmanın yollarını öğrenip ona çalışılmalı
Bu güne kadar görev yapan tüm Başkanlara ve Yönetim Kurulu üyelerine teşekkür ediyoruz Ancak bazı şeyleri ya yanlış yapıyoruz ya eksik yapıyoruz
Hepimiz YAPTIK

Para geliyor destek bir şekilde geliyor
Her seferinde iyi Hocaları bulma imkanımız var, ancak

Bence bizim dönemimiz dahil görebildiğim eksiklerimiz
Alt yapıdan yeterince yararlanamıyoruz, belki de yararlanmak istemiyoruz çünkü çok çabuk yükselmek istediğimizden riske girmiyoruz

Her seferinde doğru transferleri denk getiremiyoruz transfer ekibi yeterli olmuyor Scout ekiplerimiz ya yok yada onların dediğini yapmıyoruz Yetersiz kişilere veya şehrin güven duymadıklarına görev veriyoruz

Rize’de yaşayan tecrübeli futbol insanlarından hiç yararlanamıyoruz
Taraftarlarımız genelde maça gitmiyor Rizespor taraftarlığı henüz diğer şehirlerdeki gibi kurumsallaşamamış
Yapıcı tenkidlerin her zaman yapılması gerektiğini söyleyen birisi olarak zaman zaman tenkitlerimizi abartıyoruz
Biz Rize’liyiz düşündüğümüzü olduğu gibi söyleriz Aldatıldığımızı anladığımızda onu hemen karşımızdakinin yüzüne vururuz ama biraz SABIRLI olmalıyız Destek vermeliyiz

Sözümü tekrar ederek bitireyim
Çok üzüntülüyüm ama hiç ümitsiz değilim Veda ettiğimiz gibi geri döneceğiz, hem de daha güçlü döneceğiz
Bunu yapabilmenin yolu BEN değil BİZ olmaktan geçer

Taraftar ve Yönetim kesinlikle birbirine saygılı olmalı her iki tarafta birbirlerine ihtiyaçları olduklarını bilmeli

Sekiz yıl görev yapmaktan dolayı GURUR duyduğum Çaykur RİZESPOR’uma ve Yönetimlerimize güveniyor ve yeni sezonda şimdiden başarılar diliyorum

Kafkasya Haber

Recent Posts

Rize’de Feci Trafik Kazası: Demet Yıldız Hayatını Kaybetti

Rize kent merkezinde Karadeniz Sahil Yolu üzerinde meydana gelen trafik kazasında, Güneysu’nun Birlik Mahallesi nüfusuna…

3 saat ago

TOKİ Kentsel Dönüşüm Projeleri Toplantısı yapıldı

Vali İhsan Selim Baydaş başkanlığında Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda, TOKİ’nin Ardeşen Merkez Camii Çevresi…

6 saat ago

SAADET PARTİSİ TRABZON’DAN SERT ÇIKIŞ: MİLLETİN ALIN TERİ İSRAF EDİLİYOR!

Saadet Partisi Trabzon İl Başkanı Ahmet Muratoğlu, Türkiye’deki kamu alımları sisteminde yaşanan yapısal sorunlara ilişkin…

8 saat ago

Rizeli Dr. Mehmet Balıkçılar, İçişleri Bakanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Oldu

Aslen Rize'nin Muradiye Kömürcüler Köyü'nden olan ve ailesi Düzce'nin Akçakoca ilçesine yerleşen Dr. Mehmet Balıkçılar,…

8 saat ago

CHP’li Tahsin Ocaklı’dan TBMM’de İktidara Ekonomi Eleştirisi

CHP Rize Milletvekili Tahsin Ocaklı, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) görüşülen kanun teklifleri üzerinden AK…

8 saat ago

Türk Çaycılığı İçin Uyarı: “2,5 Milyon Kişinin Geçim Kaynağı Risk Altında”

Doğu Karadeniz'de çay üreticilerinin yaşadığı sorunlara dikkat çeken çay üreticisi Emin Kanbur, Türk çaycılığının yalnızca…

9 saat ago