Rize Sağlık müdürlüğü

Rize’de “Okulda Diyabet Programı” kapsamında diyabet eğitimleri verildi.

Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliği ile yürütülmekte olan “Okulda Diyabet Programı” protokolü kapsamında her yıl diyabetli öğrencilerin bulunduğu…

3 yıl ago