Hayati Akbaş
ARHAVİ-Arhavi’nin gururu, Arhavi Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü sporcusu ve Halk Eğitim Merkezi Açık Lise öğrencisi Yusuf Arda Küçükay, boksta elde ettiği başarılı performansıyla Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM)’ne yatılı olarak kabul edildi.
Belediye Başkanı Turgay Ataselim, genç sporcuyu makamında ağırlayarak elde ettiği önemli başarıdan dolayı tebrik etti. Başkan Ataselim, Yusuf Arda’ya eğitim ve spor yaşamında başarılar dileyerek, ülkemizi uluslararası arenada en iyi şekilde temsil edeceğine olan inancını ifade etti.
1 Temmuz tarihinde Ankara’daki TOHM tesislerine yerleşmek üzere yola çıkacak olan Yusuf Arda Küçükay’ın hedefleri arasında Avrupa ve dünya şampiyonalarında başarı elde etmek ve 2032 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil etmek bulunuyor.
Genç sporcunun Ankara’ya gidiş sürecindeki ulaşım ve iaşe giderleri de Belediye Başkanı Turgay Ataselim tarafından karşılandı.
Arhavi’den yetişen bir sporcunun olimpiyat yolunda önemli bir adım atmasından büyük gurur duyuyor, Yusuf Arda Küçükay’a başarılarla dolu bir spor kariyeri diliyoruz
