Categories: SİYASET

Mansur Yavaş’tan yeni ulaşım kararı: Kadınlar istediği yerde inecek

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, toplu ulaşımda alınan yeni kararı sosyal medya hesabından duyurdu.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, sosyal medya platformu Twitter üzerindeki hesabından toplu ulaşımda alınan yeni kararı duyurdu. Yavaş, kadınların saat 19.00’dan sonra EGO otobüslerinden istedikleri yerde inebileceklerini söyledi.

“İSTEDİĞİNİZ YERDE İNABİLİRSİNİZ”

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, sosyal medya platformu Twitter’deki hesabı üzerinden paylaştığı mesajında “Kadınlar, güvenli bir geleceğe uzanan yolda yalnız yürümesin diye biz hep buradayız. 365 gün saat 19.00’dan sonra EGO otobüslerimizden istediğiniz yerde inebilirsiniz.” ifadelerini kullandı.

 

 

Kafkasya Haber

Recent Posts

MİLLETVEKİLLERİ VE BELEDİYE BAŞKANLARI PARTİSİZ OLSUN!

ADNAN ONAY   Mevcut sistemde Bakanlar Meclis dışından seçilebildiği için sanırım yurttaşların birçoğu Bakanları tanımıyordur.…

2 saat ago

30. AYDER GALERDÜZÜ KÜLTÜR, SANAT VE DOĞA FESTİVALİ BAŞLIYOR

30.Rize'nin gözde turizm merkezlerinden Ayder Yaylası, bu hafta sonu Karadeniz'in en köklü organizasyonlarından birine ev…

2 saat ago

Zakaria Ariss Çaykur Rizespor’da

Çaykur Rizespor, Zakaria Ariss ile 4 yıllık anlaşma imzaladı.

2 saat ago

Siaka Bakayoko Çaykur Rizespor’da

Çaykur Rizespor Siaka Bakayoko ile 3 yıllık anlaşma imzaladı.

2 saat ago

SP lideri Arıkan:”NATO, Küresel Sömürü Sisteminin Kolluk Gücüdür!

Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, TBMM’de gerçekleştirilen grup toplantısında konuştu.

8 saat ago

Sahil turu faciayla bitti: 3 ölü

Rize’de Karadeniz Sahil Yolu’nda tur atan 4 genç kızın otomobili, aşırı hız nedeniyle virajı alamayınca…

8 saat ago