Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

ARHAVİ’DEN OLİMPİYAT YOLCULUĞUNA İLK ADIM…

Arhavi’nin gururu, Arhavi Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü sporcusu ve Halk Eğitim Merkezi Açık Lise öğrencisi Yusuf Arda Küçükay, boksta elde ettiği başarılı performansıyla Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM)’ne yatılı olarak kabul edildi.

Arhavi’nin gururu, Arhavi Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü sporcusu ve

Hayati Akbaş

ARHAVİ-Arhavi’nin gururu, Arhavi Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü sporcusu ve Halk Eğitim Merkezi Açık Lise öğrencisi Yusuf Arda Küçükay, boksta elde ettiği başarılı performansıyla Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM)’ne yatılı olarak kabul edildi.

Belediye Başkanı Turgay Ataselim, genç sporcuyu makamında ağırlayarak elde ettiği önemli başarıdan dolayı tebrik etti. Başkan Ataselim, Yusuf Arda’ya eğitim ve spor yaşamında başarılar dileyerek, ülkemizi uluslararası arenada en iyi şekilde temsil edeceğine olan inancını ifade etti.

1 Temmuz tarihinde Ankara’daki TOHM tesislerine yerleşmek üzere yola çıkacak olan Yusuf Arda Küçükay’ın hedefleri arasında Avrupa ve dünya şampiyonalarında başarı elde etmek ve 2032 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil etmek bulunuyor.

Genç sporcunun Ankara’ya gidiş sürecindeki ulaşım ve iaşe giderleri de Belediye Başkanı Turgay Ataselim tarafından karşılandı.

Arhavi’den yetişen bir sporcunun olimpiyat yolunda önemli bir adım atmasından büyük gurur duyuyor, Yusuf Arda Küçükay’a başarılarla dolu bir spor kariyeri diliyoruz

 

 

 

Rize Haber Yemek Tarifleri Haber Yazar